Årsmöte 2022

I år kommer vi hålla ett vanligt årsmöte där vi träffas i Ankarets lokal Hamburgsund. Men vi vill ändå göra mötet tillgängligt för dom som inte har möjlighet att möta upp. Därför kommer vi även ha mötet digitalt. Mötet kommer hållas söndag 6 mars klockan 15:00. Alla är välkomna!

Mötet hålls med hjälp av programmet Zoom. Ni behöver inte skapa något konto för att komma in på mötet. Det räcker med att ni klickar på länken nedan. Mötet öppnas i er webbläsare, ni kan bli ombedda att ladda ner ett tillägg till er webbläsare, tacka i så fall ja. Har ni Zoom installerat på er dator / telefon kommer appen användas. När ni går med i mötet använd gärna ert hela namn. Prova gärna att klicka på länken en stund innan mötet så at ni vet att allt fungerar. Om ni provar innan mötet startat skall ni mötas av följande bild (mötet börjar klockan 15 men det går att gå in en kvart innan):

När mötet börjar kommer ni först in till ett ”väntrum”. Ni kommer bli insläppta därifrån. Er mikrofon kommer från början vara avstängd. Men ni kan själva sätta på mikrofonen när ni vill säga någonting. Stäng gärna av mikrofonen när ni bara lyssnar så blir det mindre störande ljud på mötet. Har ni något ni vill säga så finns en ”räcka upp handen” funktion. Det finns också ett ”chatt fönster” som ni kan skriva frågor i.

Länk till årsmöte:

Dagordning årsmöte 2022